Pages

Saturday, April 23, 2011

: tentang roomates aku :

Yang dua dari kanan tue, ALYNN . Dia ni?? Okey sngt2.Xkedekut pn.Klau kwn2 dia xada duit ker,dia akan pinjam kn,Lg satu dia suka blnja kawankawan dia.Termasuk aku.hahaha.Aku da bnyk kali dia blnja ;) hhehe..THANKS DARL! ;)Alynn ni gak besfrens aku. Sejak d bangku sekolah menengah sampai lah menuntut kt IPTsekarng ;) Tdo pn sekatil tau,cuma x sebantal jer;) Xboleh nk berpisah.hahaha.Klau nk g mana2,aku lah kdg2 bawa dia.MEREMPIT JAP.Hahahaha.Dia klau dduk kt blkg aku,asyk marah aku.(arynn,jgn bawa laju2!Bhaya .;)Itu lah ayat dia. ;) Dia ni jgak,peramah sangat2.Semua org dia knal,walaupn org tu sendiri xknal dia . Kelakar kn? hee;)  Tapi, dalam peramah dia gak, dia garang tau?lpas tu,suka ktawa.(haha) seronok kwan dgan dia.Pernah sekali dlu aku gadoh dengan dia,time akhir spm.Xbertegur.Rasa lain sngt2.Mana x nya,selalu rapat, tiba2,da xrapat.Sedih gak time tuh.Tpi bberapa minggu kut ,kita org da ok balik da .;)
THANKS DARL ;) SAYANG KAU KETATKETAT ;) HEE..;)
 

Yang seblah aku tue, AJUE . Erm,dia ni, ok . Sangat2 ok. Xkedekut jugak . ;) Tinggl dekat2 jer rumah aku. hee;) Org nya ,baik .Lemah lembut..Hahh? lembut ker..hahhaa..Lembut jelah org nya. hee;) Sekolah sama jgk dgan aku . Aku knal aju dlu daripada dak ALYNN . Time tue,aku xada kawan. Kesian kn? ;(  haha. Erm ajue lah yg jd kawan aku . Dia klau kt kelas ,kdg2 dah mngntuk sngt ,dia boleh tdo kjap jer. Cepat sngt dia terlena. hee ;) ( COMEL jerr) haha . Ajue..ajue... hee ;)  Tue lah,cerbisan cerita sikit tntg dak ju ni. ;))
THANKS JUGA DARL ;)


Then , WANI . Dia ok jgk . Aku knal dia masa aku kerja dekat keluargaku. Mula2, bkn men sombong teramat sangat .Tapi bila dah knal ,WAHHHH,bukan main mesra alam lg . ;)  Hobi dye suka cubit2 org . Sakit thu x. hee ;) dia ni , ok jer. Xlama lps tue ,dapat stdy sama tempat dengan aku. Daftar sama2. Dapat lah bilik sama2 ;) Kdg2,dia suka ketawa sorg2 . Jngn pk dia gle tau? ;) Dia mmg cmtu . Org tgah angau brcinta lah katakn..hee ;) Wani,wani....... ;)
THANKS JUGA COZ SUDI KAWAN DGAN AKU ;)




2 comments: